Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за повдигачи 145 1.6 туин спрк

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпросче за повдигачи 145 1.6 туин спрк

    Здравейте колеги.Значи предполагам че повечето са забелязали,че като запалиш туин спарка от начало започва да работи сякаш е дизел.Това нещо,най-вероятно се получава от повдигачите.Та въпроса ми е дали може да се пригодят такива повдигачи от друга кола или няма да стане.И колко струва един комплект.Ако имам някаква грешка ме извинете.Просто един човек ме помоли да питам и да му кажа ваще мнения по въпроса.
    Благодаря
    sigpic
    ex 147 JTD by Turbon
    Giulietta multiair - the new passion

  • #2
    Твърде вероятно е и да е вариатора. Сипете масло до макс и запалете на студено, ако не е хептен заминал няма да тропа
    145 QV ex.
    146 Boxer TOTAL ex.
    147 T.S. Sele top

    Lancia Dedra 2000 16

    Comment


    • #3
      Вариаторът се обажда по-скоро,повдигачите цъкат до колкото съм запознат. Кажи му като дойде време за смяна на ангренажния комплект да смени и вариатора,щом работи като дизел
      Citroen C5-ko 2.0hdi black-metal

      ФИАТ ПУНТО 1.2 96г.на жена ми
      Алфа 146 1.6 т.с Алфа 156 1.8 т.с. Алфа Ромео 147 1.9 жтд 115--Ехх няма ги..

      Comment


      • #4
        Добър въпрос!

        Първоначално публикувано от Turbon Покажи съобщение
        Здравейте колеги.Значи предполагам че повечето са забелязали,че като запалиш туин спарка от начало започва да работи сякаш е дизел.Това нещо,най-вероятно се получава от повдигачите.Та въпроса ми е дали може да се пригодят такива повдигачи от друга кола или няма да стане.И колко струва един комплект.Ако имам някаква грешка ме извинете.Просто един човек ме помоли да питам и да му кажа ваще мнения по въпроса.
        Благодаря
        Наистина "шум от причукване", когато се запалва студен двигател TS, е от повдигачи! След като помпата вдигне масло по магистралите и това чукане притихва! Този шум е характерен и може да бъде намален с експеримент с малко по-гъсто масло/ не е проблем през лятото/. Но ако има причукване и при загрял двигател, може да се смята, че причината е във вариатора, което е болест вероятно на 90% от този модел. По-лош е варианта, ако чукането е от износени разпред.валове/ако е карана колата с недостатъчно масло/ Повдигачи от 1,4 стават на 1,6 безпроблемно, както и разпределителните валове!
        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

        Comment


        • #5
          Колега, не съм съгласен за повдигачите. Тракането обикновенно е от вариатора, защото след подмяната му с нов (не ремонтен кит) тракането изчезва.
          Може колата която ти си ремонтирал да е била със заминали повдигачи, но че това е фабричен дефект на всички двигатели... не съм съгласен

          Comment


          • #6
            Чети!!!

            Първоначално публикувано от DeViLdelta Покажи съобщение
            Колега, не съм съгласен за повдигачите. Тракането обикновенно е от вариатора, защото след подмяната му с нов (не ремонтен кит) тракането изчезва.
            Може колата която ти си ремонтирал да е била със заминали повдигачи, но че това е фабричен дефект на всички двигатели... не съм съгласен
            Съгласен съм за подмяната на тракащ вариатор, но прочети за какво пита колегата в първи пост! При първоначално запалване , поради конструктивните особености на тези двигатели /горно разположение на разпр.валове, респективно повдигачи/ маслото между тях се е оцедило и докато маслената помпа дигне налягането /около 2-3 сек./, се чува леко причукване! Вече писах как съм експериментирал и ефекта е +. А иначе вариатора си трака постоянно/ до подмяната му/!
            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

            Comment


            • #7

              Comment


              • #8
                Вриатора чука като дизел. Повдигачите цъкат метално. Това е Недейте да гадаете. Човека да си прецени. Вариатор може и сутрин на студено да си трака. Не му пречи
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment

                Working...
                X